mums!

tjena tjena!
Jo vanlig dag i skolan med lite av varje, gick till 3 idag kändes inte jätte kul men jaja.
kom hem och somnade på soffan nästan direkt haha trött ja e nu i skolstarten!
sen va pappa och jag ute och sprang uppe i hemvärnsgårdsskogen!
Kom hem, dushcade lite snabbt och sen va vi i kyrkan för konfa möte oså de va väl gött :)
Nu har ja fixat lite oså och ligger i soffan med mamma och kollar på Leila bakar i frankrike, hihi!
Imorgon är det skola sen hinner ja hem i typ 20 min innan ja måste åka på träning!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Nu har jag ännu en gång skaffat en ny blogg och undrar om du kan gå in och titta vad du tycker om min nya blogg :) // Jummi Von Minji

2011-08-25 @ 19:43:39
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0