10 sanningar om mig själv!


→ Jag hatar såndär musik där dom bara skriker, fy kan inte med det!

→ Jag har ett shoppingberoende (har väl de flesta tjejer?)

→ Jag tror på gud.

→ Jag kan vara väldigt impulsiv och komma på saker som jag bara måste ha/göra och sen efter ett litet tag ångrar jag det.

→ Jag tittar jämt i speglar hela hela tiden, folk säger ofta till mig för ja blir helt borta när ja kollar i speglar...

→ Jag har väldigt lätt för att börja gråta, inte om ja slår mig men för filmer,familj och sånt som händer.

→ När jag är hemma eller för mig själv sjunger jag jämt och då menar jag verkligen JÄMT!

→ Jag tror på kärlek vid första ögonkastet.

→ Ibland går jag iväg och sätter mig på en ensam plats jätte länge och bara tänker på minnen eller saker ja saknar.

→ Ibland när jag ser folk jag känner blir ja ibland blyg och skäms för att hälsa! haha..


Kommentarer
Postat av: Gabby<3

Käns fel att skriva detta.. känner dig knapp :P Men du e väldigt li mig :P :)<3

2011-08-19 @ 20:14:56
URL: http://gabbywinddotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0