Usually I'll be gone before the morning lights, But you best keep telling me that's not the case tonight.


Hejsan!
just nu sitter ja i tonårsrummet på Ellens dator! Vi har bönenatt här i kyrkan och har jättemysigt!
men iallafall såhär har min vecka sett ut:

Måndag
I måndags tog ja de lugnt på dagen fixade med massa skit och så, sen på eftermiddagen var jag hos alle och kom hem vid 11 typ, gick och la mig nästan direkt för var riktigt trött.

Tisdag
Stina kom till mig vid typ 12 och en timma senare åkte vi till kaxholmen, käkade pizza och så kom Linnea och vi bestämde oss för att åka någonstans med buss, vi åkte först till lekeryd en sväng sen var vi på a6, resecentrum och sen drog vi hem, testade lite nya bussar! haha :) På kvällen sov Stina hos mig, vi var även på Skarvesten! Tänkte bada men vi backade ur men mysigt hade vi iallafall!

Onsdag
Då började Påsklovsbibelskolan och det var allt trevligt! Kom hem vid 4 och då var Stina med mig ett tag sen packade jag inför Linköping och fixade massor!

Torsdag 
Andra dagen på bibelskolan och idag kom typ 10 pers mer även Wilma och Mickan kom som ja inte träffat på en hel vecka! Men vi har pratat mycket idag och de har vart gött!

Fredag - Idag
Inatt är det ju somsagt bönenatt och de är grymt fint! Typ hälften av oss sover redan men de är grymt fint och taggar hela natten! haha :D
Vid 10 idag ska jag dra hem och åka iväg till min syster i Linköping kommer vara där hela helgen, kommer hem på måndag tror jag!

Hoppas alla får en fin påsk!

Kommentarer
Postat av: thilda (aa''

läskigt fina människa ! ;o♥

2011-04-25 @ 12:09:32
Postat av: my

du e :) <3

2011-04-25 @ 20:55:51
URL: http://myjagborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0