när vi står tillsammans.

Min helg
I fredags åkte jag och tjejerna hem till Mickan, vi gjorde ett IQ test , dansade och lite sånt.
På kvällen var det MULTI i Ölmstad Allians det var roligt, jag mickan och wilma var kvar sist och
vi ville inte åka hem så vi tänkte att vi skulle gå till ölmstad men när vi kom ner till vägen så hade
ingen reflex så det verkade lite farligt så vi åkte hem sen istället!

På lördagen tränade jag sen var jag hemma och satt i en solstol och halvsov i solen, skönt!
Sen var jag hos farmor och farfar lite och träffade släkten. Efter det mötte jag Alle vid bussen
sen var han hos mig hela kvällen. ♥

Idag har pappa och jag sprungit lite sen har vi suttit ute i solen, lagat mat och så har jag gjort
ansiktsmask och sånt! Ska snart till gränna och städa efter det ska jag nog träffa Robin!
Imorgon är det en ny vecka och den är helt fullbokad!


Kommentarer
Postat av: stina<3

SÖT BILD! <3

2011-04-11 @ 21:06:21
Postat av: Anonym

så sjukt fin!

2011-04-12 @ 21:56:19
URL: http://amandaabroman.blogg.se/
Postat av: essla

gud va söt du va i brunt hår ;)<3

2011-04-13 @ 09:55:20
URL: http://esslapessla.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

het

2011-05-23 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0