Lär känna mig lite!

Mitt namn: My Felicia Jagborn

Vart bor jag:
På landet i en gammal skola!

När föddes jag:
Den 26e mars 1997

Vilka ingår i min familj:
Jag själv, Min syster Linn 21, Min bror Anton 19, Mamma Helen 44, Pappa Jan 43

Hur lång är jag:
157-158 cm kort :(

Vad är mina största intressen:
Boxning,träning & mode,kläder osv :)

Vilka är mina närmaste vänner:
Linnea Wilma Mikaela Alice <3

Om jag var ledig en dag vad gör jag då:
Om det är regnit är jag inne, bakar ller lagar god mat kollar på tv är vid datan och tar det allmänt lugnt med familjen! Om det är fint är jag ute med vänner!

Vad är min blogg:
En blandning mellan livsstilsblogg & modeblogg!

Hur är min klädstil: Varierad!
ena dagen är jag slapp med stora tröjor och så, andra har jag högmidja , 3e är de bara thights och linne! har allt!

Vad finns på min spotifylista:
Vänner, two and a half men eller något liknande!

Hur min relation till familjen är:
Riktigt bra! är ofta med min familj och gör saker , dom betyder otroligt mycket och står väldigt nära dom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt

2010-09-02 @ 21:56:43
URL: http://takeashot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0