Stora blogg-listan

1 - Hur länge har du bloggat?
På blogg.se har jag bloggat i snart ett år! Men innan det hade jag en blogg på blogspot.com ett tag!

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?
Jag vet inte riktigt, jag var nog väldigt sugen på att blogga så det var antagligen en helt ok bild!

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Kenzas.se eller Fokis.se tror jag! ( nu förtiden läser jag inte fokis så mycket )

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Lite nybörjar bloggande! bloggande bara någon gång varannan dag, lite väl mycket impulsiva inlägg och vissa av dom ångrar jag.

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?

Kenzas.se Angelicablick.se osv.. De flesta modebloggar

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Det är mest modebloggar som sagt. De ända livsstilsbloggar är väl typ kenzas eller kissies så typ 90 procent mot 10 procent.

7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
Tyras.se  Skulle jag då säga! Hon har inte min stil eller tycke heller för den delen tror jag ;)

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. närmaste om att du bloggar?
Jag tycker inte jag är så lik någon bloggare i sättet eller livet men på stilen skulle jag väl då säga http://fannystaaf.se/

9 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det vet jag faktiskt inte, har aldrig frågat det. Men jag får väl ta reda på det.

10 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag väljer att hålla det mest privata till min familj eller vänner. Sen finns det saker som jag undviker att skriva om för jag känner att det inte är något andra ska veta.

11 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Nej det VET jag att man inte kan, vet själv att folk bygger upp sin egen bild av en person genom det de läser och ser på bilder, sen när de träffar en märker de oftast att de haft helt fel och får erkänna det! ;)

12 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Nej det har jag inte , eller bara sett dom inte pratat med dom!

13 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Ja det tror jag faktiskt!

14 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar ?
Sårad och sårad, tar åt sig lite gör nog alla men jag har lärt mig att det mesta skitfolk säger är just SKITSNACK! ;)

15 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
Ja det har jag, fast aldrig i någon annans eftersom gillar inte att hoppa på någon sådär, töntigt :)

16 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Att man inte alltid har tid!

17 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Det vet man aldrig!

18 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten.
haha ingen aning. De som känner för det är alltid välkommen att kopiera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0