3 böcker jag skulle vilja läsa men har inte tid.


The Carrie diaries - En bok som jag redan skrivit om! Den handlar om Carrie och hennes liv innan hon mötte sina tjejvänner i Sex and the city!

Elsas Mode & Elsas värld - Böckerna är skrivna av Sofi Fahrman, en känd modeikon i Sverige och som äger tidningen Sofis Mode. Böckerna handlar om Elsa Gustafsson en tjej som lever ett ganska glammigt liv i Newyork i första boken, sen lämnar hon det för att komma tillbaka till Sverige och komma in i det glammiga innelivet i stockholm. I bok nummer två har hon just varit på lyxresa på revieran med sin pojkvän och mer har jag inte hört!
Jag är ingen bok-läsare men om jag skulle läsa någon skulle det bli någon av dessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0